Průběh objednávky a plateb
Jak probíhá objednávka a kdy musím platit?
Nejdříve si rozlišíme objednávky na dva typy
1. Objednávka déle než 45 dnů před termínem naloděním - platíte nadvakrát
- Vyberete loď, termín, doplňkové služby a objednáte
- Přijde vám email o potvrzení objednávky s výzvou k uhrazení 50% do 7 dnů (při platbě převodem) nebo potvrzení o zaplacení (při platbě kartou)
- 45 dní před naloděním obdržíte výzvu k uhrazení zbylých 50% ceny plavby.
2. Objednávka méně než 45 dnů před termínem nalodění - platíte najednou
- Vyberete loď, termín, doplňkové služby a objednáte
- Přijde email o potvrzení objednávky a výzvou k uhrazení celé částky do 7 dnů (při platbě převodem) nebo potvrzení o zaplacení (při platbě kartou)
Mnoho lidí má strach z objednávky třeba i rok dopředu, to u nás mít nemusíte.
Platí u nás mírné storno poplatky. Co to znamená? Ještě 2 měsíce (60 dní) před termínem nalodění lze rezervaci zdarma zrušit.
Jaké výhody má včasná rezervace?
U nás to krásně vystihuje jedno české přísloví: „Kdo dřív přijde, ten dřív bere." Máte v létě přesně daný termín dovolené a nechcete o něj přijít? Včasná rezervace je jistota.
Chcete konkrétní loď? Máme jich dost, ale ta vaše nemusí být volná zrovna ve vašem termínu.
Další výhodou je i garance ceny. Objednáte dopředu a my vám garantujeme stálou cenu - i kdyby se mezitím aktuální ceny zvýšily.
Metody platby
Platba kartou a bankovním převodem, to je základ, který už najdete všude.
My vám nabízíme i platbu z fondu zaměstnavatele (FKSP) nebo z obdobných programů, vystavíme vám fakturu pro firmu (jsme plátci DPH).
Nevíte si rady, chcete se domluvit na zvláštních podmínkách? Neváhejte a zavolejte na naše Kontakty.
Další, podrobné info najdete v sekci Základní informace.
Těšíme se na vás!
Jerry Brázda a tým lodníků z Hluboké.